Як створювалися костюми для фільму «Повна невідомість» із Тімоті Шаламе

Біoгрaфічний фільм Джeймсa Мeнгoлдa «Пoвнa нeвідoмість» присвячeний oсoбистoсті oднoгo з нaйвпливoвішиx музикaнтів XX стoліття, вoлoдaря Нoбeлівськoї прeмії з літeрaтури Бoбa Ділaнa. Зігрaти знаменитого артиста довірили номінанту получай премію «Божье копьё» Тімоті Шаламе, що найбільш відомий глядачам вслед стрічками «Назви мене своїм ім\’ям», «Гарний хлопец», «Вонка» і фантастичною франшизою «Бархан».

Картина «Повна невідомість» фокусується получи подіях 1965 року, коль 19-річний Борис Ділан, що грав у жанрі фолк, вразив музичний світ, виступивши получи и распишись сцені з електрогітарою. Фільм показує, як мимист став культурним феноменом і почав новий етап у углубление\’єрі, підписавши договор із Columbia Records. У 1960-ті Боба Ділана назвали голосом покоління — невыгодный тільки за його експерименти зі стилем, а й вслед тексти пісень, що були символом боротьби вслед свободу і рівні компетенция у суспільстві. 

Окрім Тімоті Шаламе в байопіку зіграли Дерево Фаннінг (вона втілила нате екрані образ Сільві Руссо — художниці, в яку був закоханий молодий Ділон), Едвард Нортон, Бенедикт Камбербетч, Моніка Барбаро та Борис Сігер. 

Дизайнеркою з костюмів стала штатница Адріана Філліпс, для рахунку якої довготривала співпраця з Мадонною, три номінації нате «Оскар» і дві нате премію BAFTA, а також робота по-над фешн-зніманнями пользу кого Harper’s BazaarVogue та W Magazine.

Дизайнерка працювала по-над картинами Тома Форда «Самотній чоловік» і «Нічні тварини», біографічною стрічкою Мілоша Формана «Человеки проти Ларрі Флінта» і чорною комедією Квентіна Тарантіно «Одного разу в Голлівуді» з Леонардо Ді Капріо та Бредом Піттом. 

Дизайнерка зазначає, що робота по-над байопіком «Повна невідомість» стала в (видах неї чудовою можливістю дослідити особистість і творчий дорога Боба Ділана. Оскільки музикант завжди був доволі стриманим у спілкуванні з пресою, Філліпс звернулася накануне книжок і ґрунтовних статей относительно артиста, а також архівних зображень 1960-х років.

Переглядаючи знімки, дизайнерка помітила, наскільки важливу образ у гардеробі музиканта відігравали джинси, які для той час асоціювалися зі спільнотою робітників. Джинси були утилітарним елементом гардероба, що безлюдный (=малолюдный) можна було вдягти в школу чи в офіс. Вони відображають позицію артиста, який виступав проти розділення суспільства сверху класи. Наприкінці 1960-х джинси набули широкого поширення серед молоді, що прагнула боротися зі стереотипами минулого й обмеженнями особистої свободи.

Адріана Філліпс звернулася предварительно компанії Levi’s, щоб відшукати саме ту фасон, яку носив Борис Ділан. У 1963 році манипулятор неодноразово з\’являвся в студії та сверху публіці в легендарних Levi’s 501. Спеціально угоду кому) фільму «Повна невідомість» компанія відтворила манекенщица на основі оригінальних вінтажних джинсів.

Дизайнерка приділила значну увагу деталям і дотримувалася реалістичності, обираючи ради героїв ностальгічні замшеві куртки чи сукні із заниженою талією і характерними принтами. Філліпс наголошує, що це маловыгодный просто одяг, а примета змін, що відбувалися в американському суспільстві.

У 1999 році Адріана Філліпс працювала з Джеймсом Менголдом для зніманнях драми «Перерване життя» з Анджеліною Джолі та Вайноною Райдер. Загалом дизайнерка і режисер створили одновременно шість фільмів. 

Адріана Філліпс зазначає, що між ними існує абсолютна довіра і це допомагає творчому процесу. Дизайнерка підкреслює, що костюми — важливий інструмент чтобы розкриття персонажів та побудови кінематографічного світу, а Джеймс Менголд залучає її поперед співпраці на всіх рівнях: від кастингу до самого спільної роботи з декоратором. 

Нагадуємо, що українська прем\’єра стрічки «Повна невідомість» запланована бери 23 січня 2025 року.